2010-12-22 13:13:59

Stackars mitt hjärta!

Har tagit mig en frivillig paus från allt som heter blogg/-ar, rätt skönt faktiskt såhär i jultider :)

Men till något tråkigare..
Min älskling ligger just nu inne på sjukhuset och ska opereras snart för blindtarmen :( Stackarn började få ont igår men inatt hade han så ont att han inte sov alls och när han började kräkas en massa sa jag åt honom att han faktiskt fick ringa för de kunde vara blindtarmen, och tyvärr hade jag rätt. Förhoppningsvis får han komma hem imorgon och fira jul hemma, men ska hälsa på honom ikväll när han vaknat upp och blivit lite piggare. Min stackars stackars älskade Victor! Kan inte ens tänka mig hur ont det gör/gjort..

Nåja, tur att det var något som man kan åtgärda och återhämta sig ifrån relativt snabbt!


Uppdaterat 21.37:
Nu är det faktiskt ännu mer synd om Victor! Blindtarmen hade brustit så han blir kvar 3 dagar.. Dvs han måste fira julafton på sjukhuset :/ Men jag ska dit imorgon och på julafton en stund och göra han sällskap och ta med lite tröstpaket åt honom <3 Det är alltid dom mest snälla människorna som blir drabbad..

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2010-12-22 ✩ 20:58:48

Ohh ajjjj, han får krya på sig

kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2010-12-22 ✩ 23:34:25

Hualigen vad ont han ska ha plutten, ussscch!!



Sköt om er och du är ju världens bästa flickvän =D

kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2010-12-24 ✩ 05:14:56

Bra att personalen är så snälla så du får vara där, men du ska väl få i dig lite julmat också??



Sköt om er och ha det så bra det bara går



Bamsekram och G O D J U L


♡ Tess:
2010-12-24 ✩ 13:56:14

Huga då, stackarn! :/

♡ Sandra: http://rockgrodan.com
2010-12-26 ✩ 22:07:18

Nej men usch och fy :/ Det hände mitt ex när vi var tillsammans. Den hann aldrig brista, men ändå. Han mådde fruktansvärt och kunde inte äta på flera dagar och sov ingenting. Så den togs bort och han blev som en ny människa igen! Hoppas din Victor återhämtar sig fort.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback