2010-11-30 22:18:31

Award


Satt precis och funderade om jag skulle blogga eller inte och kom på att jag fick en award av söta Mirre för ett tag sen 
Kort sagt ska man berätta 7 intressanta saker om sig själv och skicka den vidare. Vet dock inte om jag kan få ihop så många intressanta saker, men vi ger det ett försök ;)

1. Jag har aldrig tagit ett blodprov så länge jag kan minnas
2. ..och aldrig tagit starkare mediciner än t ex alvedon och ipren
3. Jag har någon tvångstanke att jag aldrig kan ta första varan i en hylla, utan tar den bakom (oftast)
4. Jag har svårt att äta mat som innehåller synliga lökbitar (har dock blivit bättre på det nu på sistone)
5. Jag kommer hellre 30 min för tidigt till någonting än 2 minuter för sent
6. Jag tror på karma - att bete sig som en idiot skadar ingen annan än sig själv i slutändan
7. 2011 kommer det ske en av dom största förändringarna i mitt liv, på ett bra sätt! Men inget jag kan avslöja ännu.. 

Ingen aning vilka jag ska utmana, så dom som vill får helt enkelt ta denna eftersom alla bloggare som läser denna privata blogg har ju gjort sig förtjänt av lösenordet på ett eller annat sätt 

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2010-11-30 ✩ 22:40:32

Ohh vad roligt att du gjorde denna =D, tack för orden om mig =D.



Ohh jag är likdan vill inte ta det som står först på en hylla, eller typ en tidning eller så, vill ta det som står bakom.



Jag resonerar också så att jag vill komma tidigare än för sent, men av ngn anledning kommer jag alltid sent i alla fall, eller näeee inte alltid men ibland, men inte sent, jag kommer i tid men inte i tiiid e du med haha.



Jag vill inte heller äta medecin i onödan



kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2010-11-30 ✩ 22:41:11

Tack för jag får följa din fina blogg här med





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback