2011-04-11 22:12:23

Måndag

Ny vecka var det igen då. Dagarna flyger fram och imorgon går vi in i en ny graviditetsvecka igen. Känns som att jag går in i ny vecka varje dag, haha! Ändå så tycker jag att det känns som en evighet innan våran prinsessa kommer till oss :)

Senaste veckan har vi köpt och fått sååå mycket saker till det lilla livet och jag skulle vilja ta kort och visa allt, men jag insåg att det var ett projekt i sig så jag delar nog upp det och visar lite i taget. Men något jag blev extra glad över var det fina babygymet vi fick helt gratis av en bekant till svärmor! (Fick massa saker men mycket kommer inte användas än på några månader). Det är ett mörkblått laban-gym och jag tror att lilla Ärtan kommer uppskatta det :)

Annars så måste jag bara tillägga att bloggen blir lite lidande för tillfället, jag har så sjuuukt ont i svanskotan och har haft det ett par dagar bakåt. Finns inte en möjlighet att jag kan sitta någon längre tid på en o samma plats och när jag väl slår ner arslet framför datorn blir jag upptagen med att läsa andras bloggar :) Får hoppas det ger med sig snart, annars är det väl sittring som gäller för mig ;)


Bifogar en bild på babygymet jag hittade på google, så fint!

♡ Cherie Mårtensson - I väntan på liten: http://mammacherie.blogg.se/
2011-04-12 ✩ 08:31:49

Vad fint det var :)


♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-04-12 ✩ 10:33:38

Låter inge vidare att ha ont där, ajaja



Så fint babygym =D



tack för raderna hos mig

kramar


♡ Johanna: http://mostromjohanna.blogg.se/
2011-04-12 ✩ 10:58:31

Tack så mycket, och detsamma! :)

Och vilken fin blogg du har!


♡ Ida: http://frandagett.blogg.se/
2011-04-12 ✩ 17:43:02

Hoppas vi med. Hihi :)

Vi bor också högst upp utan trappor, våning 4. SJUKT drygt är det varje gång man ska gå upp MEN de är ju bra extra träning. Utan dessa trappor kanske jag hade gått upp mer i vikt osv osv. :P





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback