2011-04-04 14:19:19

Nya skötväskan


Snabb leverans var det! Tror jag beställde den i torsdags kväll?
Lite svårt att få en rättvis färg på bild, men den är mörkgrå med ljusblåa streck - exakt samma färger som på vagnen. Faktum är att dom ljusblåa strecken såg identiska ut :) Kanske lite svårt att se på andra bilden men det är 2 stora fack + 2 mindre innuti väskan. Sen är det flera fack utanpå plus ett stort där bak som det ligger en skötbädd i. Jag kunde inte vara mer än nöjd! :D

Bloggen har hamnat lite på sidan om just nu för jag har drabbats av någon slags städmani! Började rensa skåpen i köket igår och gud vet vad. Känner behovet idag också av att städa mera men det får jag ta sedan, först ska vi över till mami en sväng.

Imorgon kommer påslakanet + filten jag beställde också! :)

--
Just ja, glömde berätta att det skedde en liten olycka i badrummet nu i helgen. Victor var lite snabb i skåpen och ut for en parfymflaska som krossade porslinet på toaletten. KLIRR lät det och jag trodde det var hela handfatet som gick ;) Felanmälan är iaf kontaktad och jag hoppas dom byter hela toaletten :)

♡ Johanna - MyShoebox.se: http://myshoebox.se
2011-04-04 ✩ 15:04:04

Åh, de där ser så fina ut! Jag skulle också vilja ha en :)


♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-04-04 ✩ 15:28:19

Fin väska och hopas att ni får en ny toa =D


♡ Johanna - MyShoebox.se: http://myshoebox.se
2011-04-05 ✩ 19:02:12

Jag har sett den både i butik och på nätet och den är himla fin :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback