2011-04-26 23:13:15

Små ändringar

Har gjort några små ändringar i designen som ni kanske ser (annars uppdatera sidan). Dock verkar inte alla ändringar i kodmallen vilja synas? Nåja, det kommer väl upp så småningom. Är inte helt färdig och sitter och pillar lite då och då, men ser något knas ut så vet ni varför ;)

Nu ska jag hinka i mig några liter vatten (dötörstig efter all salt mat som åkt ner idag) och sen lägga mig och drömma mig bort ett par timmar. På tal om drömmar så har jag börjat drömt så sjukt mycket nu :s Skulle inte påstå att det är mardrömmar men nästan alla drömmar ger någon slags känsla av obehag, så tacka vettja att vakna 3 - 4 ggr för att gå på toa ;) (Har drömt allt ifrån att en yxmördare stått och försökt komma in igenom ytterdörren till att bli jagad av troll :p)

Godnatt!

♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-04-27 ✩ 05:15:11

Fin fiint =D. blogg.se strulade igår, när jag skickade ut blogginlägg dök det nog ej upp förens ngn halvtimma ef. sedan rättade jag stavfel då vart det samma igen =D



kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback