2011-04-27 22:21:42

Uppe på övertid

Då börjar denna onsdag lida mot sitt slut. Vi lyckades åtminstone med dagens mål: Hitta cykel åt Victor, så nu är han glad och nöjd :) En som är mindre glad och nöjd är jag. Vet inte om det är hormonerna som spökar eller om staden kryllar av jubelidioter.. Börjar med att en ärthjärna vägrar betala och vägrar kliva av bussen (han påstår att hans kvitto skulle vara giltigt medans chauffören säger tvärtom) så vi blir sittandes i en kvart innan bussen åker. Sen när vi kommer hem så sitter våra favoritgrannar(ironi) under på sin balkong och grillar med kol. Som man inte får. = Våran lägenhet stinker rök.

Nååååja, jag ska inte vara någon bitterfitta, men det är svårt många gånger :) Nu strax blir det sängen så man orkar med tvättstuga imorgon. Adjökens!

♡ sevendaysaweek: http://www.sevendaysaweek.se
2011-04-28 ✩ 06:43:15

sv: åh, tack så hemskt mycket!


♡ valeria<3 Snart är det min tur att bli mamma.: http://valeriawikner.blogg.se/
2011-04-28 ✩ 10:16:12

Oj oj, här är det hormoner hör jag! Känner så igen mig!

Hoppas du har mindre besök av hormonspökena idag.



Ha en fin och solig dag!

Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback