2011-08-12 19:04:14

Livet

Passar på att slå ner arslet framför datorn en snabbis medans mina två fina älsklingar ligger i soffan och vilar tillsammans :)

Imorgon är det en vecka sedan underverket kom till världen. Det var minst sagt oväntat och fort gick det, men trots det är jag hur nöjd som helst över förlossningen och allt där runt om. Trodde aldrig att jag skulle vara en av dom som blev tvungen att göra kejsarsnitt (även om jag försökt tänkt den tanken innan också), men jag känner mig ändå inte snuvad på förlossningen. Såhär i efterhand är jag bara så otroligt tacksam att allt gick så bra :)

Tiden hemma har gått oväntat bra! Visst är det lite jobbigt att ständigt vara trött men jag skulle aldrig byta detta mot något annat <3 Kanske dumt att säga såhär tidigt, men vi har fått en så otroligt snäll och nöjd bebis! Hon är aldrig otröstlig och det är sällan hon verkligen skriker och är riktigt ledsen. Nu har hon även börjar sova längre stunder om nätterna, inatt blev jag jätte chockad när jag insåg att det hade gått 4 timmar utan att hon vaknat! Hoppas hon chockar mig lika mycket inatt;)

Lite mer kaffe på det här och sen blir det fredagsmys med min vackra familj <3 Kan inte med ord beskriva hur stolt jag är över Victor och hur otroligt tacksam jag är att jag har en sån hjälpsam och ödmjuk sambo <3 En människa med större hjärta går inte att hitta!

♡ Ida: http://kevlarsoul.gone.se
2011-08-12 ✩ 19:27:51

Eller hur! Skulle inte byta det här livet mot något, trots att man är som en zombie imellanåt. Joel har bestämt att varannan natt får vi sova :)



Jo vi börjar hitta rytmen nu och det känns bra. :) hela vardagen ställs verkligen uppochner och i love it! :)


♡ Lina: http://millblomskan.blogg.se/
2011-08-12 ✩ 21:23:14

G R A T T I S ! :) har inte varit in på länge, men ser nu att fina dottern kommit. va roooooligt! :D



får man fråga varför de blev akut snitt? tänkte då jag också är snittad.. har ju ingen att prata om förlossningen då alla mina andra vänner fick naturlig väg..


♡ Cattis - PTSD Gravid Tjockis: http://catherine.nu
2011-08-12 ✩ 23:15:09

REDAN EN VECKA.. skojar du.... Gud det känns inte alls som det alltså..


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-08-13 ✩ 11:54:21

Underbara ord. Familjen är verkligen allt.

Man tror man vet vad kärlek är innan men det här med sitt eget barn är något magiskt... :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback