2011-08-29 12:48:18

Måndag

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade, har ärligt inte känt att jag haft tid att sätta mig ner framför datorn en längre stund. Plus att Felicia har varit otrolig mammig dom senaste dagarna, lägger man ner henne protesterar hon - högt och tydligt ;) Så om jag ska ha någon chans att få armarna fria måste hon sova djupt innan jag kan lägga ner henne.

Idag är det förövrigt första gången vi 2 är ensamma hemma själva en längre stund. Victor är nere på stan och ordnar med papper m.m inför hans kommande jobbvecka. Men det går bra att vara själva! Innan hon föddes var jag nojjig att vara ensam med en liten bebis men nu känner vi varandra så bra så går det toppen :)

Det var inge länge jag fick ha armarna fria, nu är det en missnöjd tjej som vaknat och insett att hon ligger själv så ska avsluta lite snabbt här :)

♡ Elin - Mamma till My: http://mysansfamily.blogg.se/
2011-08-29 ✩ 15:19:24

Nä, jag minns i början satt man inte mycket vid datorn. :)



Jag var oxå orolig i början att va själv hemma med en sån liten bebis, men det gick ju så bra :D och det kommer det göra för er med :D


♡ Ida - Isabellas mamma: http://dagarmeder.blogg.se/
2011-08-29 ✩ 16:01:09

Det blir bättre när hon blir äldre ska du se :)


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-09-01 ✩ 13:08:14

Åh man minns den där första tiden. Så underbar men samtidigt lite jobbig. Men bara mys och låt disk och städ och allt sånt vara. Det går så fort... :) Bara mys mys :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback