2011-12-31 09:12:09

Årets sista dag



Åh hej älskade iMac! Det var längesedan :) Kan inte riktigt minnas sist jag bloggade på min stationära, har ju varit en så otroligt snäll sambo och lånat ut min dator till Victor eftersom hans pajade och jag har kunnat gjort allt jag brukar på mobilen/minilaptopen, men igår hämtade vi ut en sprillans ny åt honom. Och justja! Felicia kan ju underhålla sig länge nu i sin gåstol, så jag har massa tid lite då och då att göra saker, sååååå underbart! Har plockat upp lite lådor nu på morgonen men det är ändå typ 1000 kvar känns det som. Men det börjar ta sig :D

Vad ska ni alla göra för roligt på nyår då? Själv ska vi iväg på nyårsmiddag hos svärmor men efter det blir det bara lugnt och mys för min och Felicias del :) Kanske tar mig ann en låda eller två också ;)

Medans Felicia sitter i gåstolen och kikar på disneydags ska jag passa på att läsa ikapp lite bloggar.
Gott nytt år på er!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback