2011-12-24 19:27:44

God Jul!


Felicia med sin moppo! (morbror:))


En gran med julklappar under, eller julklappar med en gran under? :p

Då börjar även denna julafton lida mot sitt slut! Vi har haft det jättemysigt hela dagen. Började med grötfrukost hos min mamma tillsammans med min syster och hennes familj + bror och hans familj, fullrulle med massa ungar med andra ord ;p Bytte julklappar och umgicks, sen gick vi alla (utom min bror och hans familj) vidare till svärisarna och åt julbord under kalle anka, och sedan var det dags för julklappar. Vi fick jättebra saker! Och Felicia fick mest tror jag ;) Bl a en pulka, en gåstol, en såndär pratande nalle m.m.

Nu ska jag natta Felicia tänkte jag. God jul på er!

♡ Marita:
2011-12-25 ✩ 00:20:17

Hittar inte mitt paket haha

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-25 ✩ 10:16:55

Låter som att ni haft en underbar julafton!


♡ ENDENISE - Vinn 2 par skor ♥: http://endenise.se
2011-12-25 ✩ 20:58:46

haha bästa :D god fortsättning! :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback