2011-12-20 09:28:12

Kissemiss


Felica hälsade på mormors katt igår. Finns ingen snällare katt! Hon klämde och drog och slet och han satt kvar :)


Idag tänkte jag försöka ta mig in till stan och möta upp Victor för att handla dom sista julklapparna, men Felicia har varit lite konstig under natten så ska snart ta tempen på henne och se om hon har feber. Kan det vara tänder som kommer redan nu? Hon har gnällt extra mycket, bajsat mer än vanligt, inte velat amma som hon brukar om nätterna..? Om det är det så lär vi märka det, nu känner jag inget iaf.

Just ja, Victor fick tag i hyrevärden igår.. hon skulle som vanligt ringa upp men gjorde inte det. Victor hann dock knappt innan för dörren innan han blev inringd igen till jobbet, men senare på eftermiddagen ringde han anticimex själv för att höra, och gissa vad! Han som "har hand om oss" har tagit tjänstledigt året ut. Och hyresvärden svarade aldrig mer i telefonen igår. HALELUJAH VAD NI KAN TA HAND OM MÄNNISKOR. Nu ger jag helt ärligt upp :p Har vi tur får vi flytta innan påsk..

Nåja, nu ska jag byta 3e bajsblöjan för denna morgon/natt och ta tempen på fisen så får vi se om det blir stan eller inte. Ha en trevlig tisdag!

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-20 ✩ 12:30:07

Men usch så trist för er.. att inte bara det kan reda till sig...



Önskar tomten kommer och fixar allt till er!


♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-12-23 ✩ 21:42:31

God Jul



kraaamar


♡ tove - emilios mamma♥: http://t
2012-01-02 ✩ 20:37:00

hihi va mysiga knubb-ben <3





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback