2011-12-01 07:56:15

Lillgrodan


Kass mobilkvalité på bilden

Lillgrodan har upptäckt att hon har en röst nu :) Hon är sä söt när hon ligger och testar olika ljud. Ju högre desto bättre ;) Det går så fort nu! Hon kan även ställa sig upp från sittläge när man håller i hennes händer och drar lite, sen står hon så några sekunder innan hon trillar på rumpan igen :)

Igår var vi + min mamma nere på stan. Mamma fick legitimera mig på banken så jag kunde föra över pengar till Victors konto samt ta ut pengar. Man känner sig så handikappad utan visakort! och så blev jag omyndig där för ett tag också ;) Sen passade jag på att handla lite julklappar åt Victor :) Det är så svårt när vi nästan alltid går på stan tillsammans så fick passa på nu. Eftersom han är så underbar fick han öppna en igår redan. Är jag inte världens snällaste sambo? ;) Felicia fick massa fint hon också, mörklila(plommon?) plagg av hennes mormor som är jättefina! Hon kommer bli så fin i den färgen, brunögat mitt!

Nu börjar gymmet bli lite tråkigt tycker Felicia så det är väl dags för en liten tupplur snart. Får se om jag kan få henne att somna själv i sittern eller om jag måste lägga mig med henne i sängen. Har lyckats få henne att somna själv 2 ggr, faktiskt! Visserligen sover hon bara ca 45 min då, men dom minuterna är guldvärda!

♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-12-01 ✩ 08:12:54

Ush vad jobbigt att vara utan sitt kort.



Var har du köpt dressen med grodorna som hon har på sig?


♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-12-01 ✩ 08:51:42

Svar: Åh vad bra att det var en pyamas, precis vad Emma snart behöver fylla på med. Då ska jag kolla på Åhlens efter den :D Tyckte den var så söt


♡ Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag: http://hannafialotta.blogg.se/
2011-12-01 ✩ 09:58:56

Sötnosen!


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-01 ✩ 13:59:18

Hemskt att bli av med sina kort så... Tur man kan spärra och börja om...



Mina små har heller aldrig sovit ngra längre stunder.. små små sov stunder. Först efter ett år som Casper blev bra på det där..





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback