2011-12-02 14:09:15

"Magens bästa vän"



Värst vad veckorna springer iväg, redan fredag! Jag och Victor kom precis in efter en minst sagt uppfriskande långpromenad. Vi gick en annan väg idag och kom till en rejäl uppförsbacke. Pheuw! Man undrade allt vart kondisen tagit vägen när man kommit upp ;p

Vi svängde förbi affären påvägen hem och köpte bl a nypon"dryck", blev jättesugen när jag såg de. Står ju dessutom att det är magens bästa vän så lite nyttigt lär det väl vara :p Om inte annat var det gott!

Nu ska jag ta och gunga Felicia i babysittern, hon ser lite trött ut och ibland får jag henne att somna där genom att gunga :)

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-04 ✩ 09:16:47

Var rätt smidigt när dom var små med att somna. Man hade sittern och vagnen.. Nu kryper anna bara iväg... haha..



Ha en fin dag!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback