2011-12-01 12:37:54

Skrattretande!

Jag har accepterat att flytten är uppskjuten, det går inge fortare att vara sur och gnälla så jag försöker se allt från den ljusa sidan. MEN, i och med detta kaos så dyker det upp problem varje dag. Imorse efter jag hade skrivit inlägget låg jag och Felicia och myste i sängen när jag hörde någon hålla på med ytterdörren. Trodde först att dom hade problem att få ner nå papper men när jag sen gick upp var det ingenting där. Öppnar dörren och vad ser jag? Jo dom har bytt namn på dörren. Det var ett lååångt arabiskt(?) namn som stod där nu. Jaha, har vi bytt namn nu också? Ringde hyresvärden, och vad tror ni hon säger? "Ooooj! hihihi det hade jag glömt. Bara att rycka bort lappen". Ryckte bort, men då var ju såklart vårat namn borta... Victor blev tokig när han kom hem och ringde och skällde på dom att nog att vi inte får flytta, men ska vi inte få någon post heller? Dom skulle fixa det men ännu är vi namnlösa..

Jag kan inget annat än skratta åt det nu. Vad kommer sen? Kommer väl in människor inatt och ska flytta in, skulle bara saknas! :p

Måste förresten berätta om förra årets flytt. Jag och Victor har verkligen inge flyt med att flytta. Vi skulle vara ute ur den gamla lägenheten 10.00, men vi fick inte tillgång till den nya förrän 12.00 (Detta var också samma hyresvärd). Så vi fick mellanlanda i en orenoverad lägenhet i 2 timmar = dubbelflytt. 

Nästa gång vi flyttar ska de tametusan vara till ett hus!

♡ Isabell: http://blogg.mama.nu/isabella
2011-12-01 ✩ 14:32:22

Det är ju för jävligt alltihop, hoppas det blir bättre =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback