2011-12-23 21:45:37

Uppesittarkväll

Först måste jag bara börja med att säga: Vi fick nycklarna till nya lägenheten idag! Dom höll ju sitt ord med att flytta innan jul, men dagen innan? Ja hinna flytta gör vi ju inte men det känns skönt att vi kan börja när som helst nu :) Vi var dit förut och tittade, mätte fönster m.m för att kunna planera lite bättre. Bästa av allt är nästan att Felicia får ett alldeles eget rum, längtar tills jag får inreda de :D

Kvällen till ära spelar jag och Victor bingolotto, ännu har inga storvinster trillat in men vi kan ju alltid hoppas att det kommer :) Felicia är också vaken, hon har sovit lite till och från sen 19.00 men nu vill hon inte sova längre - och eftersom det är uppersittarkväll får hon vara vaken en stund med oss :)

Imorn är det somsagt julafton om någon skulle missat det ;) Blir frukost med bror och hans familj, sen för första gången ska båda våra familjer fira tillsammans :) Var tänkt så förra året också men då åkte Victor på brusten blindtarm så han och jag satt på sjukhuset på julafton då och tittade på kalle anka tillsammans. Då var jag i v.10 och Ärtan var verkligen en liten ärta då :)

Nu ska jag återgå till min surrkuse och fortsätta kolla på bingolotto, håll tummarna för vinst! Och juste, GOD JUL PÅ ER!

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-24 ✩ 00:58:12

Vill passa på att önska dig en GOD JUL!

Hoppas ni får en underbar julhelg!



:)


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-12-24 ✩ 15:41:41

Vad skönt att det löst sig för er! Vilken underbar julklapp!


♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-12-27 ✩ 21:55:47

Vad skönt att ni äntligen fått nycklarna till lägenheten :D Hoppas du visar bilder sen när ni flyttat och kommit iordning :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback