2011-02-06 22:49:46

Halsbränna

Uää.. Inte allt för glamouröst att vara gravid alla gånger. Hade misstankarna häromdagen att jag började känna av halsbränna men idag kom det som ett brev på posten. Tur nog så hade min goa mamma samarin hemma som jag kunde gå över och hämta.

Känner mig fortfarande hängig, hostar och lite smått hes. Hoppas på bättring tills imorgon så nu blir det lite tv-tittandes i sängen tills jag somnar.

Just ja, en positiv sak är att jag tror att jag kan känna den lilla ärtan nu! När det "buffades" till i magen så peta jag tillbaka, och då kom det genast en till buff, och så gjorde det 2 - 3 gånger  Är nästan säker på att det är bebisen, för det känns inte så sannolikt att tarmen min kan buffas sådär ;)

Sängen var det!

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-02-07 ✩ 04:54:24

Samarin är jättebra =D, great



Ohh vad rart känna bebben =D

kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-02-07 ✩ 21:34:50

Fattar inte helelr vad jag gör uppe då, haha



Nu ska jag gå sussilussa, natti natti

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback