2011-02-13 15:31:23

Helg



Lika dött som vanligt blir det här på helgerna, inte för att jag gör så mycket egentligen men det blir en automatisk blogg-paus när helgen infinner sig ;p

I lördags var jag, Victor, syrran och hennes unge iväg och skulle åka skridskor. Eller ja, Victor och Albin åkte. Jag hade nog inte vågat även om jag hade ägt ett par skridskor, håller mig på säker mark  Tyvärr var isen helt igensnöad så det fick skottas lite innan det kunde åkas.

Ska lägga upp musikutmaningsinlägg sen också, segar lite så dag 3 kommer upp idag, 4 imorn osv. Istället för 3 stycken på samma dag.

En till kopp kaffe på det här kanske innan det bär av till mami för middag idag. Igår var vi till Victors mami och åt kanske världens godaste piroger! Jag och mat nuförtiden vettni, haha, kan vakna mitt inatten och börja tänka på typ grillat eller nå annat gott ;p Tur jag kommer undan med sånt just nu :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback