2011-02-10 10:36:06

Kanske inte den bästa dagen

Snön vräker ner, det är iskallt ute och våren kunde inte kännas längre bort. Inte heller har vi snabbkaffe alt. cappuccino hemma som jag är sugen på NU. Kanske någon gammal mjölk och kaffe som måste bryggas, om jag har tur. Dessutom så rinner snoret konstant, hostar som om det inte fanns någon morgondag och låter som en gammal gubbe som druckit några whiskey glas för många i sina dagar. Hur ska vi toppa denna underbara dag då? JO, jag har ju självklart lovat att ta ut syrrans hund på promenad.

Halelujah på det säger vi och så ska jag försöka hitta något i köket som kan få mig på bättre humör.
/Hormonkossa


---
Någon timme elelr två senare:
En kopp kaffe och två äggmackor räddade dagen lite åtminstone, men det faktum att jag vill spy på snön och sverige just nu kvarstår! Hur som haver, tyckte jag hörde lite livstecken från sovrummet så jag ska gå och hoppa på Victor nu och tvinga med mig honom ut på prommis med jycken - han ska ju ändå hämta sitt efterlängtade datorpaket på statoil så det blir nog inte många protester 

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-02-10 ✩ 11:53:57

ja ibland är det motigt, ussccha busccha



kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-02-10 ✩ 15:54:46

Skönt att det kändes bättre nu =D, härlico med nytt datapaket =D. Äggmackor är gött =D

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback