2011-02-20 21:11:38

Minusgrader

Som ni märker kan det gå några dagar utan några som helst livstecken här på bloggen, men förhoppningsvis är det bara tillfälligt. Musikutmaningen t ex tar jag som det kommer, dvs någon dag här och där.

Mjaha, annars händer det inte mycket alls. Våren kunde inte vara längre bort just nu då helgen bjöd på -26°C och en jävla massa snö. Ser inte ut att bli så mycket bättre heller då det sägs ska snöa ännu mer. Halelujah.. Nåja, våren kommer väl den med, men det som kommer först är vårat ultraljud! 10 dagar kvar nu och jag längtar så mycket samtidigt som jag är måttligt nervös. Tänk om inte allt ser bra ut? Äh, dumtankar, tur nog så är längtan större 

Dom flesta sitter väl bänkade framför tvn och kollar på big brother just nu. KUL FÖR ER! Här fnissade jag för mig själv för några veckor sedan när alla med comhem blev av med MTV.. Tji fick jag för dom blev ersatta med TV11 och här sitter vi utan och har istället dumma MTV. Jo, big brother är mitt guilty pleasure, följt varenda säsong utan att skämmas! Hur kan man inte uppskatta så mycket drama på tv? 

Babbel, babblel.. fick nästan lust att låsa upp bloggen förut, men insåg lika fort att jag orkar inte med massa anonyma besökare just nu. Vad som sker i framtiden får vi se.

Så, nu var jag färdig.. ;)

UPPDATERAT: Insåg nu att dom streamar live på bigbrother.se, adjökens! ;D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback