2011-02-22 13:43:34

Vinter





Ja man kan ju inte riktigt påstå att våren känns nära i väder som detta - men det slår snöstorm/slask i längder åtminstone. Och så länge det inte är -30°C överlever jag nog.. 

Kom nästan precis in efter en promenad med syster och hund. Jösses vilken kondis man har.. uppförsbackar är inte att leka med. Jag vet någon som kommer ha ont i ljumskarna ikväll.. Nåja, det var skönt ändå att vara ute och gå även om det var lite små kyligt. Längtar dock som en dåre till våren. 

Näe, nu ska jag lägga mig och dö en liten stund så jag har någon energi senare ikväll.. Sov som en kratta inatt, eller sov och sov.. Somnade aldrig riktigt förrän strax innan 5, innan dess låg jag och vred på mig hundraelva gånger och försökte ignorera halsbrännan. Gav upp någongång vid 3 och gick upp för samarin, halsbrännan lindrades men jag kunde fortfarande inte slappna av. Ja, det är väl bara att inse att sömn en hel natt är ett minne blott nu och ett par år framöver ;p

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-02-22 ✩ 17:44:42

Vackra vinterbilder och söt vovve =D. Ska också vila nu, till en film



kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback