2011-01-01 21:21:14

2011

Gott nytt år! 2010 har varit helt ok men 2011 kommer bli det bästa året hittills, utan tvekan  Gårdagen spenderades hos svärmor med båda familjerna. God mat och trevligt sällskap! Varken jag eller Victor drack en droppe alkohol men inte blev det än sämre nyårsafton för det 

Tänkte dra 2010 i en liten snabb resumé:
Januari: Fyllde 20 år, praktiserade på ett värdelöst ställe och klagade 24/7
Februari: Började en 3 veckors kurs genom AF som var riktigt rolig! Bokade tid för intervju på makeupstudion
Mars: Var på jobbintervju för L´Oreal i hudiksvall och intervju för makeupstudion i Borlänge, båda lika lyckade
April: Jobbade för L'Oreal i gävle och började sedan min make up artist-utbildning i Borlänge
Maj: Smink dagarna långa och fastän jag hade enorm hemlängtan så njöt jag av varenda dag i skolan
Juni: Klar med skolan och åkte hem, firade midsommar med älsklingen och njöt av sommaren
Juli: Jobbade några veckor på mitt gamla extrajobb och planerade flytt
Augusti: Jag och Victor blev officiellt sambosar 
September: Seg månad, sökte jobb och praktik för fulla muggar men ingenting hände
Oktober: Började praktisera på make up store, hade halloween fest hemma med Victor som blev väldigt lyckad
November: Fortfarande på make up store, jag och victor började planera inför 2011
December: Slutade praktiken och fokuserade på annat, spenderade julafton på sjukhuset med hjärtat

Nu ser jag fram emot ett nytt spännande år! Och närmast ser jag fram emot våren. Ljusare dagar, snön börjar smälta, man vet att det kommer bli ljusare och varmare för varje dag som går, fåglar som kvittrar.. Hur kan man INTE älska våren? :D

Har väl några nyårslöften, en av dom är iaf att bli bättre på att uppdatera bloggen, främst med bilder. Mest för min egna skull, för att kunna titta tillbaka  Och nu när jag har bloggen lösenskyddad så kan jag lägga ut mer bilder osv.

Hoppas ni alla får ett toppen bra 2011!

♡ Mirre- Foto & hundtoka: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-01-02 ✩ 17:36:35

2010 var ju ett lyckat år och då blir ju 2011 det med såklart =D. Ja det är så skönt med skyddad blogg, man kan verkligen känna sig trygg och göra som man vill.



kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback