2011-01-04 21:27:53

Inte längre blodprovs-oskuld

Babblade ju i något inlägg längre ner att jag aldrig lämnat blodprov i hela mitt liv, tji fick jag för idag var jag och lämnade 6 st(!!!) rör med blod. Jag har inget emot nålar och sprutor och brukar inte heller ha någon problem för smärta i korta stunder, men var ändå liiite nervös, men det gick strålande  Kändes knappt när hon stack, ett myggbett känns mer. Sjuk verkade jag iallafall inte vara, bra blodvärde, bra blodtryck osv, dom andra sakerna dom kollar får dom svar på senare men jag är nog inte döende ;)

Victor var riktigt duktig idag också som var och kollade såret och fick det omlagt, så för att "fira" att vi båda varit duktiga idag bjöd vi över syrran och hennes pojk och beställde pizza och nu till kvällen har vi lyxat till det med grönsaker och dipp. Nu letar vi någon film att bränna ut som vi kan se på våran sprillans nya TV! Köpte den inte förrän i måndags då vi hade sådan otur på media markt förra veckan. Fullt med folk, tog ett tag innan man fick tag i någon personal, frågar om dom har någon TV kvar - "Japp, ska finnas en kvar, men den ska killen här ha". Flina gjorde fanskapet också :p Tur så hade expert en bättre TV för bara några hundralappar mer och dom skulle få in dom på måndagen - som hittat!

Näe, färdigsurrat, tänkte lägga upp en sympatibild på mitt lilla blåmärke i armvecket med men på bild såg de så töntigt ut så lät bli ;p

♡ Mirre en dalkulla bakom linsen: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-01-06 ✩ 13:57:43

Duktiga ni är och näeee blodprov känns ju knappt, men visst lite sådär pirrig är man ju alltid =D



Oh mysigt med film =D

kramar


♡ Mirre en dalkulla bakom linsen: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-01-07 ✩ 12:34:02

Men jisses vilken syn med grodan, haha. Samtidigt lite läbbigt då jag tycker dom bara hoppar upp här och var lite oförberett, har varit på g att trampa på flera st i somras, skratt



Blodtrycket känns lite mera, det blir så hårt stramat, =D



ha det superbra ikväll

kramar


♡ Sandra: http://rockgrodan.com
2011-01-08 ✩ 01:05:47

20 år gammal och hittills lyckats slippa undan blodprov? Hur har du lyckats?! :O


♡ Sandra: http://rockgrodan.com
2011-01-08 ✩ 14:17:17

Imponerande!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback