2011-01-17 23:00:51

Soon back on track!

Precis som rubriken lyder tänkte jag snart börja blogga normalt igen! Först ska bloggdesignen åka på en rejäl renovering så bloggen kommer då kanske ligga nere under en dag eller två. Sen funderar jag på att införskaffa ett ny-gammalt objektiv (hade ett likadant förut som såldes för ett par år sen för foto-intresset tog en rejäl paus) och att blogga när man har bilder är såå mycket roligare!

Kommer även att berätta en exklusiv sak för er kära läsare på denna blogg inom kort, så håll ögonen öppna! Först och främst ska vi få ordning på Victors dator igen så jag kan få tillbaka min ;) Sen ska det renoveras o grejas!

.. Och på tal om renovering så ska vi ÄNTLIGEN börja få renoverat nu! Ända sen vi flyttade in här i augusti förra året har vi väntat på att hålet i väggen, den sönderrivna väven i hall o kök m.m ska fixas, och efter en massa tjatiga samtal kommer dom imorgon och ska besikta. Förhoppningsvis tar det inte lång tid innan allt sätts igång.

Näe, städa lite mer och sen hopp i säng. Tvättstuga imorgon 10 - 14, yay..

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-01-18 ✩ 22:54:56

Ohh massa roligt att se fram emot att se och läsa här ser jag =D

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback