2011-01-31 22:39:49

Tankspridd

"Du kan också bli tankspridd" stod det bland annat i en sammanfattning av graviditetsveckan som precis har passerat. Kunde inte låta bli att fnissa lite för mig själv, för tankspridd är bara förnamnet!

Det började med att jag för någon vecka sedan skulle skära upp en korvring. Men en korvring är rund och det kopplade inte min hjärna så jag skar mig i fingret. Några dagar senare skulle jag ta ur en pajform ur ugnen. En ugn en väldigt varm, inte ens det kunde min hjärna koppla så jag körde in halva armen och brände mig rejält. Sen har jag hällt vatten i kaffefiltret när jag skulle göra kaffe, satt kläder ut och in, glömt exakt allt jag gick upp för att hämta och kom ner tomhänt. Listan kan göras lång, så jo, jag har nog drabbats lite av de tankspridda ;)

Lättirriterad har jag nog också blivit, eller åtminstone tappat tålamod. Fast jag tror inte det märks allt för mycket.. 
Eller vad säger du Victor? (a)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback