2011-07-31 20:05:29

Äckelvarning!

Som om jag inte har nog med "besvär" så upptäckte jag för någon dag sen att det började klia mellan lilltån och den andra tån så förbannat mycket! Tänkte inte mer på det för det gick över, men idag var klådan outhärdlig. Värre än de värsta myggbettet någonsin! Efter lite googlande kom jag fram till att det kan inte vara något annat än fotsvamp och visst hade jag rätt. BLÄ! Första gången i mitt liv som jag fått någon typ av svamp.

Tur nog så hade mamma medel hemma som hon kom över med så nu kliar det inte längre *nöjd*. Ska fortsätta smörja in och hoppas att det försvinner SNARAST.

Svamp i all ära om det är i matlagning, resten hoppas jag gärna över ;)



♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-07-31 ✩ 22:31:40

Din stackare. Nu är det mycket på en gång. SKönt att du fick salva direkt så slapp kliet.. Värsta som gravid är ju att man inte når fötterna!


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-08-01 ✩ 12:17:06

Sv: ficxk svamp en gång på jobbet. HEmskt.. man kliar som en galning tills man liksom kliat bort all hud och får massa sår istället som gör ont.. :(



hoppas det släpper fort för dig iaf :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback