2011-07-27 10:31:00

BF +1

(Blir ett par bildlösa inlägg nu ett tag eftersom kameran ligger och bevarar sina batterier :))

Någon punktlig bebis hade vi då inte, hon ligger kvar i magen och gottar sig. Victor sa till henne på skarpen imorse och hotade med att dra in lite på veckopengen för varje extra dag hon stannade kvar ;) Jag gissar på att hon bara vände rumpan till och inte brydde sig för 5 öre :)

14.00 har jag tid på mvc igen, sista gången! Det är vad som sas förra gången iallafall, men jag har lärt mig att ta de mesta med en nypa salt. Ska bli spännande att se vad som bestäms efter idag. Jag hoppas självklart att allt sätts igång av sig själv men samtidigt skulle jag hellre bli igångsatt än att behöva gå över maxtid. Vi får se helt enkelt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback