2011-07-30 14:48:20

BF +4

Det kommer inte som en chock om jag säger att det inte kom någon bebis inatt heller? ;p
4 dagar övertid, vem tror hon att hon är? Närå, ta den tid du behöver lilla bebis! Men det skulle inte skada om du väljer att komma ut snart, helst nu (eller helst igår) :)

Jag skulle inte påstå att jag har några känningar, men jag har lagt märke till att jag får sammandragningar lite oftare. Dock inga smärtsamma, inte ens pyttelite. Kom smärta nu! Kommer ångra mig när det väl är igång men det är ett senare problem, tills dess ska jag önska mig smärta som aldrig förr :D

Jag är ju som sagt ordinerad vila så springa i nå trappor kommer inte på tal, men jag försöker vara igång lite och städa och plocka i den mån jag orkar. Hoppas att det ska göra mer nytta än bara smärta i ryggen. Nä, mycket meningslöst babbel nu, men jag vill ändå uppdatera så ingen tror att jag har turen att ligga och kalva nu :)

Tack förresten för alla svar i förra inlägget. Inte för att jag förväntat mig bli nå klokare på när våran kommer men det är intressant att höra :) Av era svar verkar det ändå inte vara så många som går över maxtiden, så jag hoppas jag delar samma tur som er :D

♡ Frida-mamma till Liam: http://frudrutt.devote.se
2011-07-30 ✩ 16:33:59

hoppas att bebisen kommer snart. Men jag tror de blir den 9e ;p


♡ Malin & Prinsessan: http://malinsblogg.se
2011-07-30 ✩ 17:28:18

Åh, det måste vara så varmt och jobbigt för dig nu... Nu tycker vi lillan ska kika ut!! Heja heja (vi hejjar på henne, hihi)



Kram!


♡ Ida: http://kevlarsoul.gone.se
2011-07-30 ✩ 21:06:21

Mina sammandragningar börjar göra riktigt ont nu, jag lovar att man ångrar att man önskade sig dom ^^ dock är de inte regelbundna än..



Ta det lugnt bara, med tanke på blodtrycket och så! Hoppas ni har en mysig helg.

Kram


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-07-31 ✩ 09:25:14

Du behöver inte ha ngra känningar eller förvärkar eller sånt. Ett tu tre så drar det igång bara.

Vila du och ta det lugnt bara :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback