2011-07-15 15:11:38

Fullmåne


Äntligen har jag orkar masat mig ur soffan och satt mig framför macen. Vilken befrielse! Det är trots allt lite skillnad på 10,1" jämfört med 24". Och nu är gissningslistan uppdaterad! Många som tror att hon kommer tidigare än BF, jag hoppas verkligen att ni har rätt :) Men jag börjar mer o mer tro att det är en liten envis tjej där inne som kommer stanna tills hon bokstavligen blir vräkt ;) (Tror det är 12 augusti som hon får stanna som längst innan igångsättning)

Fullmåne är det idag/ikväll också. Sägs ju att det föds extra många bebisar just då. Som jag känner nu blir nog inte Ärtan en av dom, men man vet aldrig! Rätt som det är kanske allt startar :) Har börjat känna av mer o mer sammandragningar, inga som gör ont ännu dock. Men igår fick magen en jätte lustig form under en sammandragning - smal, toppig och stenhård.

Så ser läget ut iallafall. Ska strax börja förbereda middagen - fjärilspasta med kycklingsås. Om det inte blir allt för likt kattmat kanske jag slänger upp en bild senare ;)

♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-07-16 ✩ 08:32:26

Spännande! Ska bli kul att följa slutfasen här! :)


♡ Evelina - BF 5 juli: http://evelina84.blogg.se/
2011-07-16 ✩ 12:10:13

Men shit du är ju snart ifatt mig ;) hihihihi... snart har vi bebis!! ♥


♡ frida: http://fritte.blogg.se/
2011-07-16 ✩ 23:14:34

Snart då ! :)

De kan bara säga poff så sätter de igång:p Ja fick då ingen förvarning eller något ifrån min son, från första känning (som jag trodde först va såna där förvärkar som folk pratar om) tills han va ute tog de 5 1/2 timma.. hade vart hos bm samma dag och inte känt något då heller :P


♡ Maddis - nybliven mamma:
2011-07-17 ✩ 00:51:12

Ja, men då förstår jag allt! Jag hade bf den 23 Juli, men min förlossning satte igång den 14 och 00.18 den 15 var hon ute. Har alltså fullmånen att tacka för det :D Häftigt!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback