2011-07-16 20:37:55

Lördag

Taskig uppdatering blir det nu förtiden, känns som att det skulle bli så mycket gnäll om jag uppdaterade oftare ;)
I vilket fall så blir det en lugn lördagskväll, tänkte se två stycken skräckisar och hoppas att Victor vill se dom med mig. Kommer nog garanterat vänta på honom innan jag går och lägger mig iallafall ;p Fegis som man är!

10 dagar kvar idag, imorgon är det ensiffrigt! Ytterligare ett delmål :) Nästa delmål blir BF och sedan sista delmålet förlossningen. Spännande! Nu = Sommarkrysset med takida!

♡ Melanie: http://enlitendelavmig.blogg.se/
2011-07-17 ✩ 09:00:47

Jag hade BF 25 juli förra sommaren. Moa bestämde sig att för att komma 9e aug =) Förstår att du kan ha det kämpigt i värmen, jag tyckte det var jättetufft att vara höggravid under sommaren. Kämpa på och stort lycka till med allting!


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-07-17 ✩ 12:48:30

Ensiffrigt är ngt magiskt!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback