2011-07-14 18:32:10

ONT!

.. och inte den bra sortens onda, tyvärr!
Min rygg och bäcken håller på att strejka rejält tror jag. Vaknar flera gånger varje natt av att det gör ont i bäckenet, börjar bli riktigt frustrerande nu. Hade det varit ont som gjort någon nytta hade jag nog inte klagat lika mycket. Nåja, det är ju trots allt inte så länge kvar så jag står nog ut.. hoppas jag ;)

Kul att det trillar in massa gissningar på när Ärtan kommer :) Ska skriva in er alla och uppdatera när jag tar orken och sätter mig vid macen. Har levt i soffan med min fjuttiga lilla mini laptop dom senaste dagarna. 1000 ggr bekvämare än en hård stol!

12 dagar kvar idag och inga känningar what so ever (inte för att jag räknat med det heller). Händer något så uppdaterar jag fortfare än fortast ;)

♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-07-14 ✩ 19:32:04

Svarat dig på bloggen =D

kraamar


♡ ENDENISE - Mamma till 2 i December: http://endenise.se
2011-07-15 ✩ 13:20:52

sv: Ni har gjort som vi ska göra då, säga lillasyster till motsatsen är bevisad. Hon såg ju trots allt strecken 4 gånger och ingen av dom gångerna dök det upp en snoppis :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback