2011-07-25 21:17:29

Pannkakor

Åh så sugen jag var på pizza förut (eller jag är det lite fortfarande) så vi tänkte beställa hem en familjepizza men självklart glömde jag bort att dom inte kör ut på måndagar. Attans! Istället ställde jag mig och gräddade pannkakor, för ingredienser till de hade vi minsann hemma :) Jättegott och nu är jag supermätt, men hur som haver var det inte pizza ändå ;)

Imorgon är det dagen vi har väntat på i ca 8 månader! Känns så sjukt overkligt samtidigt som det är spännande att det kan sätta igång när som helst :) Har inga direkta känningar mer än att jag haft lite molvärk och sammandragningar som inte har känts mer än att jag märkt att magen dragit ihop sig och blivit hård. Inget man kan föda barn på tyvärr ;) Hoppas såklart att det ska sätta igång under natten så hon kommer någongång. Nu längtar vi så vi spricker!! (Jag mest.. bokstavligt alltså ;p)

Lilla vackra bebis, nu vill mamma och pappa träffa dig så sluta vara så envis och kom ut till oss <3

♡ Cherie Mårtensson - I väntan på liten: http://mammacherie.se
2011-07-26 ✩ 04:18:48

Åh vad gott med pannkakor :)



Håller tummarna för att det snart sätter igång för dig :D


♡ Jenny: http://mandisochjag.blogg.se/
2011-07-26 ✩ 09:04:52

Hoppas den lilla kommer snart :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback