2011-07-17 10:42:05

Söndagslista



Godmorgon!
Eller egentligen har vi varit upp sedan 8, men det är väl inte förrän nu man börjat komma ur zombiestadiet och våga sig på "god" före "morgon" :) Söndag idag då om någon skulle missat det, även den 17 juli då mamma gissat på att Ärtan ska komma. Tyvärr så verkar Ärtan behöva göra sin mormor besviken som det ser ut nu, hon trivs så otroligt bra där inne :p

Hur som haver, idag tänkte jag göra ett ryck. Det jag tänkt hinna med idag är;
- Dricka upp kaffet
- Vika in nytvättat i garderoberna
- Ta en promenad och svänga förbi affären (slut på kaffe...!)
- Diska
- Ta några varv i lägenheten med snabeldraken
- Dammtorka hyllor/bord
- Skura golv om inte ryggen gått av vid det laget

.. och slutligen ta mig ett skumbad med ansiktsmask och hårinpackning!


Ja, allt själv kommer jag nog inte behöva göra. Blinkar jag snällt åt min fina sambo kanske han är gullig och rastar snabeldraken :) (Måste dock bara påpeka att det i vanliga fall brukar vara Victor som får sitta och blinka tills han får träningsvärk åt mig för att städningen ska komma igång ;))

♡ Malin & Prinsessan: http://malinsblogg.se
2011-07-17 ✩ 11:25:31

Hihi, alltså det var ju jättefint och mysigt där på Tranviken men inte alls så stort och häftigt som jag föreställt mig ;)



Oj vad det närmar sig för er! Har dom fått någon ordning uppe på sjukan nu? Tänkte med allt som var på nyheterna i början av sommaren med nedskärningar och så..



Kram!


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-07-17 ✩ 12:49:41

Sån lång lista har jag oxå idag.. och kommer ingen vart med den.. Och inte ens en sambo att blinka åt har man... Testa med sonen men han bara fixa mer "jobb" haha :)


♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-07-17 ✩ 15:49:56

Ohh kan komma endera dag nu, vilken som helst. Så spännande =D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback