2011-07-26 21:31:58

Trött

Dagen börjar lida mot sitt slut och ännu inga tecken på att det blir bebis snart. Å andra sidan är det bara 4% som får på BF datumet, men man hade ju hoppats på att vara en av dom procenten ;p Ska alldeles strax lägga mig för natten. Även om det varit en lugn dag känner jag mig trött och slut så lika bra att lyssna på kroppen.

Juste! Fick min efterlängtade pizza idag istället. Proppmätt och halsbränna - men det var de värt ;)

♡ Frida - Mamma till Liam: http://frudrutt.devote.se
2011-07-26 ✩ 23:55:26

Vilken fin blogg du har :) Kommer att följa din blogg hädanefter :) Lycka till när den lille vill komma ut och hoppas du inte behöver gå över allt för länge. Själv fick jag gå över i 14 dagar och det var dom längsta dagarna i mitt liv. Ha det bra! Kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback