2011-06-30 22:03:23

Blir så less!

Vi måste ha fått dom mest IQbefriade grannarna i världshistorien! I vintras brukade kärringen ligga och SKRIKA på nätterna eller så bråkade dom dagligen. Sen nu till sommaren har dom fått för sig att det är okej att dom sitter och grillar på sin balkong med en kolgrill. Jag har redan ringt och klagat innan till störningsjouren så dom varit här och sagt till dom, men likt fan ändå tände dom grilljäveln ikväll! Och ännu en gång kom dom och sa till dom, så när dom sedan åkt stod fanskapet på balkongen och skrek o svor något i stil med "fan granne". Lyssnade inte så noga.

Nä, imorgon blir det ett bittert samtal till hyresvärden. Bitterfitta som jag är ska jag även klaga på ungarna som skjuter hårda fotbollar på vårat vardagsrumsfönster så vi håller på att få en hjärtinfarkt varje gång! Känner mig som en sur, bitter gammal kärring som bara klagar men någon måtta får det vara. Speciellt när vi snart har en till person förutom oss att tänka på.

Det var kvällens bittra inlägg de! Nu ska jag snart hoppa i säng och hoppas att jag blir en trevligare människa imorgon ;)

♡ Therese: http://theperfectwife.blogg.se/
2011-06-30 ✩ 22:46:39

jag förstår att du stör dig på dina jobbiga grannar, det skulle jag med göra. Vi har några nya grannar som envisas om att ha sena fester och stå och snacka högt på innergården, så ligger man där och inte kan sova. Spännande när det är så nära med er bebis. Vi har nyss fått nr 2. Finns en tävling på min blogg om du är intresserad så kan den nog passa dig.


♡ Coquina: http://coquina.blogg.se/
2011-06-30 ✩ 23:13:00

Vad jobbigt =( Ny tävling på min matblogg där du kan vinna fina priser från Bambino till bebisen i magen =)


♡ Evelina - BF 5 juli: http://evelina84.blogg.se/
2011-07-01 ✩ 10:07:14

Förstår frustrationen och ilskan! Jag hade blivit galen!!! (ja gravid eller icke gravid....) ;) Styrkekramar till dig!!!


♡ i min lilla lilla värld: http://saratilling.se
2011-07-01 ✩ 10:33:05

Jag hade strypt dem hahaha





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback