2011-06-14 22:29:36

Kvällsstretching deluxe!

Jädrar anama, ikväll är det fullrulle i magen! Vart kom all kraft ifrån? I 20 min har hon konstant hållt på att sträcka på sig allt vad hon kan. Skojar inte att det känns som att hon försöker trycka sig ut för det är ett sjukt tryck neråt, och rätt som det är ser man något peta upp på sidan av magen :p

Bebisrörelser i all ära, men jag hoppas hon slutar snart för det gör faktiskt lite ont när hon pressar sig neråt så hårt som hon gör emellan åt. Och tur jag har nära till toa för blåsan hamnar i kläm lite då och då när hon utövar sin akrobatik ;p

Näe, ska snart lägga mig i sängen och försöka sova ett par timmar. Hoppas prinsessan på ärten blir nöjd då och lägger sig och sover hon också :p Våran älskade skatt <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback