2011-06-20 13:53:05

Ny design?

Ännu ett bildlöst inlägg som jag egentligen ogillar att göra, men jag orkar inte ta någon random bild ur arkivet bara för att så det får bli som det blir helt enkelt :)

Det jag skulle säga var att jag är så sjukt less på designen på bloggen. Har försökt fundera ut något och klickat runt på nätet för inspiration men nada. Tänkte ändå försöka börja med något snart iaf, känner att det skulle vara på sin tid för lite nytt och fräscht. Ska även försöka vara lite mer vän med kameran min, så tråkigt att sällan ha bilder tillgodo.

Men för att komma med lite bitterhet (som jag inte vet om det har med hormonerna att göra eller om jag helt enkelt gått och blivit lite av en bitterfitta på senare dagar) - Jösses vad fantasilösa vissa bloggare är! När jag suttit och klickat runt på olika bloggar för att hitta någon slags inspiration har jag kommit över flera stycken som man så uppenbart ser vart dom hämtat sin "inspiration" ifrån. Ok med någon detalj, men att kopiera hela konceptet känns bara tråkigt. Tycker synd om bloggerskorna som suttit och gjort originella designer och någon vecka efter ser man liknande på så många andra bloggar. Jag ska väl inte komma och påstå att jag direkt har den mest originella designen, men att ta så mycket från en annan blogg skulle jag varken vilja eller ha samvete till att göra.

Så, nu har jag spytt ut min bitterhet tillräckligt :)
Ska sitta här och fundera ett tag till sen ska jag försöka hitta orken till att ta tag i disken och sedan vänta på att Victor ska sluta och komma hem. Roligare än så blir det inte ;p

♡ Evelina - BF 5 juli: http://evelina84.blogg.se/
2011-06-20 ✩ 16:59:39

:) Kan bara le när jag läser ditt inlägg :) hahaha... Det är jobbigt när man har sina bittra dagar (peppar peppar men mitt humör har inte varit så gräsligt under graviditeten....min pojkvän är förvånad...hahaha)

Håller med dig, det är roligare med något eget, men det går väl knappt att få längre då typ allt redan finns :P Jag vill också göra om min. Men tänkte vänta tills lillpluttis tittat ut så man kanske kan få lite fina bilder :)



Skickar massor med energi till dig tjejen :) kram kram





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback