2011-06-09 14:24:17

Strålande väder!

Så bortskämd vi varit nu med vädret dom senaste dagarna! Suttit ute sen tidigt imorse och bara njutit av vädret, men jag kände att jag behöver nog lite skugga så passade på att smita in en liten stund.

Och så måste jag vara gnälla av mig lite.. Grannar från helvetet är vad vi har! Vaknade efter 12 inatt av Victor som sa att grannarna grillade på balkongen, och när jag kommit ur zombie stadiet kände jag det också. STANK tändvätska och kol i hela vårat sovrum och det är inte första gången dom grillar.. Innan har jag knappt brytt mig utan bara muttrat för mig själv men nu jäklar tog de priset. Ringde störningsjouren som kom på engång och skällde ut dom, så dom släckte tillslut. Men vad gör dom när bilen hade åkt? Jo försöker tända igen! Men tror inte dom lyckades så kort efter stängde dom och gick in..

GAH, blir så jävla förbannad på sådant pantat folk. Mitt i natten dessutom? Tänk om ärtan hade varit ute nu, stackarn hade ju fått astma av all rök o tändvätskelukt som kom in.. Nä, reta en (snart) höggravid "kvinna" är inte att rekomendera ;p Och grillar dom en gång till så kommer mitt blodtryck höjas till skyarna av ilska..

♡ Cherie Mårtensson - I väntan på liten: http://mammacherie.se
2011-06-09 ✩ 15:00:57

Det är härligt med fint väder men det har tagit på orken hos mig iaf. Idag har i regn och blåst vilket är skönt för lägenheten är nu sval och skön :)



Ush vilka grannar, inget roligt när de stör på det viset.


♡ Evelina - BF 5 juli: http://evelina84.blogg.se/
2011-06-09 ✩ 17:50:29

På dem tjejen ;) Gravidhormoner är det ingen som sätter sig emot!!! Förstår din frustration... hoppas de inte fortsätter!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback