2011-03-15 21:15:12

Halsbrännan från helvetet..

Dagen börjar lida mot sitt slut och jag tänkte alldeles strax kasta in handduken. Har känt mig allmänt hängig nu framåt kvällen så jag tror att sömn kommer sitta fint. Det lilla livet där inne har varit enormt aktiv idag också, har nog fått ett o annat organ omplacerat ;p 

Ett tips till er som lider av halsbränna under graviditeten; novaluzid! Känns lite som att tugga krita, men smaken är helt OK och det lindrar fort. Min halsbränna har varit lite till och från men idag har den gjort sig rejält påmind (får skylla mig själv som ätit billys pan pizza fastän jag vet att just "tjocka" pizzor ger den värsta halsbrännan..)

Nä, sängen kallar så nu ska jag och lillfisen krypa ner och buffa lite på varandra innan sömnen infinner sig 




♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-15 ✩ 22:24:49

jag har novalucol och de är jättebra, kan tro att dessa är jättebra då =D


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-16 ✩ 10:42:56

Skönt att det hjälper =D. Ja det har blåst kallt här med, men nu är det ganska varmt =D

kramar


♡ Sofie - gravid med nr.2: http://gammfi.blogg.se/
2011-03-16 ✩ 14:46:20

sv: Tack så mycket! :)

Ja just denna oro och rädsla hade jag mer än gärna sluppit undan, samtidigt som man intalar sig själv att risken att något ska hända är väldigt liten. Förhoppningsvis blir det bättre när jag fått prata med läkaren :)



Och grattis till er lilla tjej! Skönt att oron släppt för dig. Det är så skönt när man bara kan njuta av graviditeten :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback