2011-03-09 19:36:21

Karatekid

Onsdag idag och uppdateringarna fortsätter att vara glesa från min sida. Här ser dagarna i princip likadana ut faktiskt, men ingenting mig emot. Så skönt nu när snön har börjat smälta lite och fötterna får trampa på asfalt för första gången på ett par månader. Det ger en hopp om att våren faktiskt kanske kommer ;)

Hur som helst, imorse vad jag med om en super häftig sak! Vaknar tidigt nu förtiden (runt 7 - 8) så försökte ligga kvar och dra mig lite, känner då en rätt stark buff från bebisen vilket brukar vara ovanligt på morgonen då vi har en liten nattuggla där inne. Sätter dit handen och rätt som det är får jag en spark rakt i handen! Första gången jag känner bebisen utanpå magen. Puttar på Victor och säger åt honom att skynda sätta dit handen men då var det inte lika roligt att sparkas längre ;) När han somnar om lägger jag dit handen igen och då kommer en till spark  Trodde det bara skulle vara en engångsgrej men nu ikväll när jag låg i soffan och tittade på tv så fick jag känna tre sparkar från lillärtan igen  Har känt dom dagligen innuti ett bra tag nu, men det var en helt annan sak att känna dom med handen :D Undra om jag är lika glad när hon börjar nå revbenen med sina små fossingar ;) (skriver hon för jag är nästan 99% säker på att det är en hon)

Nu ska jag slappa resten av kvällen och smälta den goda kycklingfajitan vi åt idag. Och just det, det var helt fullbokat på den privata kliniken så det blir inga fler ultraljud för våran del, vi får helt enkelt ställa in oss på att vänta med o se om det verkligen är en tös tills förlossningen och alla anhöriga som tänkt köpa något får försöka hålla sig till mer könsneutrala kläder.

Tack och hej! ;p

♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-10 ✩ 18:50:57

Ohh vad rart en liten kick där i =D


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-11 ✩ 22:10:12

Trevlig helg till er

kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-14 ✩ 12:25:24

Knack, knack!! Hur är det?

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback