2011-03-03 16:17:44

Shopping

Det blev en runda på stan idag också, och bebiskläder kom vi självklart hem med (men även lite åt oss själva också). Vi vet att vi inte borde köpa bara tjejkläder eftersom det ändå inte är 100% att det är en flicka, men det är så svårt när det finns så mycket underbart! Utnyttjade iaf lite rabatt/gratis-kuponger jag hade, så en vit body med krage fick vi gratis och så fick vi 25% på en jätte söt jeans-hängselklänning. Även farmor köpte lite grejer åt lillbebisen. Men nu får det vara slut på tjejkläder tills vi vet mer ;) Vore ju synd om hon visar sig vara en han och måste gå runt i massa rosa, haha! På måndag ska jag ringa en privat klinik här i stan och höra om dom har tid för ett könsultraljud inom snar framtid, skulle vara skönt att vara 99% säker åtminstone 

Imorgon fyller Victor år, så dagen till ära har vi tvättstuga ;) Sen blir det middag hos svärmor och sen bär det av till genrepet för melodifestivalen. Vi fick gratis biljetter så tyckte att vi lika gärna kunde gå.

Nu ska jag fortsätta stirra mig blind på bilderna från igår på lillprinsessan och försöka förstå att den där lilla krabaten faktiskt ligger i magen och att hon faktiskt kommer att komma ut till oss i juli. Så overkligt men så underbart!

♡ Mirre en daltoka: http://[email protected]
2011-03-03 ✩ 16:22:24

haha tycker killar kan ha rosa, men klänning, hmm, skratt =D



Mysigt att shoppa ju =D

kramar


♡ Mirre: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-03-04 ✩ 14:42:01

Ha nu en underbar helg =D

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback