2011-03-31 19:08:18

Skötväska beställd

Så, nu är skötväskan beställd. Blev dock en annan färg än den jag la ut, Victor tyckte den såg lite hippie ut så det fick bli en mörkgrå istället. Inget mig emot eftersom den också passar jätte fint till vagnen  Gjorde även en beställning på ett jättesött nalle puh påslakan set till spjälsängen och en matchande filt. Allt det är det min snälla mormor som bjuder på, ärtans gammelmormor. Tyckte inte hemsidan hade några bra bilder så visar istället när vi fått hem allt.

Tänkte ta kort på det som kom på posten häromdagen nu, skulle gjort det innan men jag och Victor fick nå ryck och började städa och diska. Till och med spisen åkte fram så det blev rengjort bakom! Inte varje dag! Nu är det bara resten kvar ;) Känns som vi städar hela tiden men det ser aldrig riktigt städat ut, beror nog på att vi har så dåligt med förvaring så allt skit ligger framme.. Nu ska vi iaf ta tag i det och börja gå ner med saker i källaren imorgon och sedan i slutet på april när vi ska handla alla bebissaker + annat tänkte vi försöka hitta byråer och hyllor. Jojomensan!

Just ja, ta kort var det jag skulle göra ;p




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback