2011-05-06 23:22:23

Kvällsbakning



Har varit sugen på äppelpaj/-kaka ett par dagar nu så passade på att göra en ikväll när vi hade pallat lite äpplen hos svärmor ;) Kanske inte den mest estetiskt tilltalande pajen, men den luktar riktigt gott och ska snart göra i ordning en varsin bit åt mig o Victor med marsansås. 

Har fått mycket gjort idag känns det som även fast jag mestadels gått och klagat på hur ont jag haft i bäckenet.. Köket är städat och en spegel ovanför den nya byrån har åkt upp också. Plus att vi har hunnit göra riktigt god tacos och varit social med diverse familjer. Bra fredag med andra ord!

Äta lite paj och sen ska jag nog göra natt. Har sovit så dåligt de senaste nätterna pga smärta och förkylning, hoppas på en bättre natt inatt. Ha en trevlig helg alla ♥

♡ Elina: http://volanen.blogg.se/
2011-05-06 ✩ 23:39:29

Mysig blogg du hade, och spännande med en liten knodd. Ni har en underbar tid framför er. :)


♡ Elina: http://volanen.blogg.se/
2011-05-06 ✩ 23:51:21

Jag förstår verkligen det, men nu är det inte länge kvar. Hihi. Dessutom har tiden en tendens att gå väldigt snabbt. :)



Tack, ett litet charmtroll är hon.


♡ Sanna - saos.blogg.se: http://saos.blogg.se/
2011-05-06 ✩ 23:57:18

svar Ja de e klart man blir, men jag har verkligen ställt in mej på att det blir en tjej nu och det var dessutom det jag helst ville ha för vi vill bara ha två barn och då är ju en av varje det ultimata så att säga, men givet skulle vi bli gladast i stan hursom! :D Återstår att se om BM hade rätt om att de e en tjej helt enkelt, men jag har själv känt på mig att det är en tjej sedan dag 1-.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback