2011-05-29 11:59:48

Morsdag


Själv måste jag vänta tills nästa år innan jag kan bli firad "på riktigt" :) Men ärtan var extra snäll inatt och höll sig lugn så jag behövde BARA gå upp på toa 1 gång inatt. Vilken present!


Har gjort en cheescake som står i frysen nu och sedan i eftermiddag ska vi bjuda hit våra mödrar på fika är det tänkt. Märkte dock att det var lite dumt att storhandla och fylla frysen igår sådär dagen innan jag tänkt göra cheesecake. Fick sätta mina tetris kunskaper på prov och det gick tillslut ;)

Upptäckte häromdagen att jag börjat få sammandragningar. Inga onda dock men det känns ju lite konstigt när magen bara bestämmer sig rätt som det är att bli hård som sten. Och just ja, när jag ändå är igång och gnäller lite så kan jag passa på att berätta att vänstra revbenen känns totalt mörbultade! Antingen har den lilla huliganen där inne sparkat eller så har jag lyckats med något annat. Ont gör det! Men som alltid så överlever jag och vad står man inte ut med för bebisens skull? :)

Nä, disken diskar inte av sig själv, tyvärr. Så det är väl på tiden att ta tag i det nu.

♡ Malin & Prinsessan: http://malinkarlstrand.blogg.se/
2011-05-29 ✩ 20:56:30

Grattis till dig med, du är ju mamma till pyret i magen ;)

Kram!


♡ Cherie Mårtensson - I väntan på liten: http://mammacherie.se
2011-05-29 ✩ 21:02:03

Svar: Tack så mycket :D


♡ Marie- En fotografernade hundtoka: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-05-29 ✩ 23:14:46

Kul att du gillar mina småförändringar på bloggen. Vart lite trött på den andra och ville ha mera vitt så justerade om lite =D



Vad rart att bjuda båda mammsen sådär och gött med cheescake =D

kramar





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback