2011-05-03 09:32:46

Tisdag

Idag går jag in i v.29! (mer om det i ett annat inlägg) Helt sjukt att det snart är dags för ett nytt tio-tal, att vara gravid i 30-någonting känns som en milstolpe :)

Igår följde jag med mamma en sväng på stan, fick jätte söta saker till ärtan som jag också tänkte visa i ett annat inlägg ihop med det vi fick av Victors faster. Följde iaf med mamma upp på jobbet hennes en sväng innan jag åkte hem. Fick en rundtur på förlossningen och hon visade grejerna i salarna m.m. Så fräscht! Ser knappt ut som ett sjukhus :) Lite konstigt dock att jag aldrig riktigt sett salarna med tanke på hur länge hon jobbat där, men man har väl inte varit intresserad förrens nu ;)

Idag är det full rulle igen. Egentligen har vi tvättstuga nu 10 men Victor är en ängel även denna gång och går själv  Sen ska jag på rutinkoll hos barnmorskan vid 2-tiden och vid 5-tiden är det föräldraträff. Så är nog inte hemma förrän 8 ikväll någongång.

Det var de! Ha en bra tisdag ♥

♡ Cherie Mårtensson - I väntan på liten: http://mammacherie.blogg.se/
2011-05-03 ✩ 10:20:56

Härligt med ny vecka, vet själv att det känns verkligen som en milstolpe när man passerar ett nytt tiotal. Nu har jag iofs 8 veckor kvar till v. 30 så får vänta ett tag till :D




♡ Sanna - saos.blogg.se: http://saos.blogg.se/
2011-05-03 ✩ 10:51:27

Här är en till som är gravid, dock är jag bara i vecka 22! :)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback