2011-11-29 15:04:21

Bara kaos..


Gladfisen våran!

Nä hörrni, nu går det segt må jag säga. En olycka kommer sällan ensam eller hur är det man brukar säga? Som det låter i dagsläget får vi flytta EFTER jul. Mhm, kul.. Men som om inte det vore tråkigt nog så tappade jag min plånbok i början på förra veckan och vi har letat som tok efter den men den är helt borta! Så i torsdags fick jag ringa och spärra mitt visakort för att kunna få ett nytt. Hon på andra sidan luren frågade om legget hade försvunnit också vilket jag svarade att JA, det har det. Igår fick jag en avi, dom har skickat nytt kort mot REK... JAHA, OCH HUR SKA JAG KUNNA HÄMTA UT DET INNAN 12 DEC? Legitimation tar minst 2 veckor att ordna. "Vi rekomenderar att du vänder dig till posten angående att hämta rek utan ID" fick jag till svar av banken.

Idag har även jag vi även fått ringa runt som idioter för att förklara för försäkringskassan, elbolaget m.m att vi inte alls flyttar 1 dec som vi anmält. Försökte även ringa posten men där hamnade jag i en telefonkö på över 10 min så jag upp när jag hade stått på samma plats hela tiden.

Ja det var inte mycket positivt här inte.. Jag brukar oftast vara den som alltid ser saker från den ljusa sidan och håller humöret uppe men nu känner jag att det börjar rinna över. Jag kastar in handduken och åker bara med istället. Tur att jag har en underbar sambo och en helt bedårande dotter! Synd bara att jag inte kan ge henne en mysig och fin första jul..

♡ Ida - mamma till Hugo: http://frandagett.blogg.se/
2011-11-29 ✩ 15:21:50

Låter skitjobbigt.. vet hur de känns när ALLT går emot en och de är verkligen sjukt drygt. Man vill bara skrika rakt ut och gråta för att sedan lägga sig i sängen och ligga där tills allt blir bra igen. :/ Men efter allt jobbigt jag och Tobias faktiskt varit med om så är vårat motto ALLT ORDNAR SIG. Tänk att om 1 år från och med idag kommer ju allt detta som är jobbigt idag vara över. Så då kommer allt ha ordnat sig på ett eller annat sätt :)


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-11-29 ✩ 15:28:36

men stackare.. så trist livet är mot er nu... KÄMPA på! :)


♡ Alicia - sjukhus o mer sjukhus: http://attlevamedoro.blogg.se/
2011-11-29 ✩ 19:08:08

Förstår att humöret inte är på topp! Man behöver inte vara positiv och glad hela tiden, man får bli ledsen, trött och tycka synd om sig själv också ibland. Bara man inte fastnar i det läget ;) Hoppas att inte fler olyckor kommer med det här nu och att ni får en trevlig jul ändå :)


♡ Blue Velvet - Vegas mamma: http://bluevelvet.nu
2011-11-29 ✩ 20:15:27

Åh så drygt! Tycker verkligen synd om dig =(


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-11-29 ✩ 20:44:22

Sv: det är rätt! man ska se små ljusglimtar i allt! Hoppas ni kommer lite till ro och kan finna lite julstämning. Och som sagt ni har ju varandra!



ha en fin kväll!


♡ Din sambo:
2011-11-30 ✩ 09:18:19

Lill älsklingen min, oroa dig inte, så länge vi har varandra och vår underbart vackra dotter finns det inga hinder vi inte kan överta. <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback