2011-11-24 09:46:04

Dagen till ära..

.. så fick vi tidningen imorse

Och vad är "stora" nyheten? Jo våra små söta kackerlackor... Ingen av oss har beställt tidningen men just idag kom den :p Artikeln säger väldigt lite om hur det faktiskt är, och tjejen som antagligen tipsat och är med i intervjun har inga kackerlackor alls.. what?! Hon är bara rädd att få efter att alla lägenheter fick papper om sanering. Många har sagt att vi borde ringa tidningen, speciellt nu när vi aldrig får besked om vi får flytta eller ej (fastän jag ringer VARJE dag och blir varje gång lovad att bli uppringd lite senare..) men jag tycker faktiskt det är lite elakt att hänga ut dom och göra detta till nägot värre än det är. (Fast jag kanske ändrar mig om dom inte ger oss besked snart ;p)

Nu ska jag underhålla Felicia lite och sen ringa IGEN och höra om vi får flytta...

♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-11-24 ✩ 10:41:05

Svar: Den är riktigt härlig, blev så glad att jag hittade en som jag fastnade så mycket för :D





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback