2011-11-20 20:00:36

Tack till er!

Först och främst vill jag tacka för alla gulliga kommentarer som trillar in! Ni är jättesöta allihop och jag skäms för att jag oftast är så dålig att kommentera tillbaka, men 9 av 10 ggr surfar jag genom mobilen (som nu tex) och tänker att jag svarar sen, vilket resulterar i att jag glömmer bort.. Samma när jag läser bloggar så blir det att jag bara läser och inte kommenterar när det är genom mobilen. I vilket fall så har jag hittat många nya bloggar att följa från kommentarerna :)

Anledningen till att jag så sällan sätter mig ner vid datorn beror på flera saker, men den största är att Felicia kan verkligen inte sova själv förutom ute i vagnen på promenader. Lägger jag ner henne vaknar hon kort efter. Hon vägrar nappar totalt vilket resulterar i att jag får agera napp, och finns inte jag nära när hon vaknar till och vill snutta så blir hon klarvaken/ledsen och kan inte somna om. Vet inte alls hur jag ska lösa problemet, får rådfråga bvc nästa gång vi ska dit..

Till veckan hoppas jag att vi får veta när vi kan flytta, hade ju varit mysigt att fått fira första advent i nya lägenheten men det är nog bara att glömma.. Nu ska jag fortsätta agera mänsklig napp åt min trötta prinsessa som har somnat för natten sen en timme tillbaka. Själv hade jag gärna fortsatt varit uppe, men man får gilla läget :)

♡ BloggMamman: http://bloggmamman.com
2011-11-20 ✩ 22:02:31

Det är ju jättesvårt att ha en liten och att blogga och kommentera, ta det som du hinner- varje uppdatering är kul :)

Ha en fin kväll!

Kram

BloggMamman- en humorblogg om BloggMammor o Mammaliv




♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-11-20 ✩ 22:46:47

Så jobbigt när man inte kan lägga ner dem men så är det. Som tur är sover Emma gärna själv de flesta gånger och det är skönt :D


♡ ullie: http://weberskold.blogg.se/
2011-11-20 ✩ 23:03:38

ja du det e ju ogtast så tyvärr man tar det sen ..



hoppas dagen o helgen varit bra kram


♡ Marie - Foto & hund hjärtar mig: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-11-21 ✩ 01:33:26

Man har förståelse såklart ;)


♡ Cherie Mårtensson - Mamma till Emma: http://mammacherie.se
2011-11-21 ✩ 10:37:26

Svar: Det var verkligen jättehärligt och så vaknade man med ett lugn i kroppen idag :D


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-11-21 ✩ 12:24:05

Åh vad jag känner igen mig i det du skriver.

Mina små har inte heller velat sova själva... Casper sov dock bra i vagnen. Ibland satt man vid datorn och vagga vagnen med foten i en timme så han skulle sova ngn längre stund...



Anna har varit svårare. Liksom din tös har hon vägrat napp...



Kämpa på bara!


♡ Anna:
2011-11-21 ✩ 13:38:40

Min dotter värgrade napp fram till 3 månader,

om du är ihärdig och envis kommer hon ta den!

Ge inte upp! Va där med den innan hon blir gnölig och lägg gärna din hand där medans hon f-rsöker snutta fast.

Försiktgt alltså <3

Prova märket NUK.



Nu tröstar nappen min 4 månaders tjej jättebra!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback