2011-10-28 17:07:33

DollarStore, igen

Var iväg och handlade - idag igen. Denna gång med min älskade sambo och mamma (och min älskade dotter såklart). Blev inte riktigt lika mycket denna gång ;) Köpte dock en jättefin fruktskål som kommer passa så bra in i nya vardagsrummet! Skulle kunnat köpt 100 inredningssaker men behärskade mig och väntar tills vi flyttat istället :) Farligt när fina saker är så billiga, man blir helt till sig ;p Felicia har även köpt en liten present som ska postas nu i helgen till en annan liten bebis :)

Idag är vi lata och beställer hem pizza. Vi började tina kycklingfileér men orkade inte ;p Vi skyller på att det är fredagsmys :) Felicia har förövrigt blivit så otroligt lugn och snäll! Jag blir helt chockad och hoppas att det är något som kommer hålla i sig. Nätterna är helt underbara! Visserligen vaknar hon ca 3ggr/natt för att äta eller bara snutta lite men somnar om på direkten och vid 9 - 10 tiden vaknar hon och vi ligger och myser lite i sängen och piggnar till innan vi kliver upp. Är vi ute och handlar gör hon antagligen som idag, sover hela tiden tills vi kommer hem, eller ligger och kikar och är allmänt nöjd = tacksam mamma! :)

Nu kommer nog pizzan snart så ska röra mig mot dörren. Trevlig helg!

♡ Eleni: http://elenia.blogg.se/
2011-10-28 ✩ 22:44:10

Ja, jag förstår det! :) Fy för dessa äckliga kryp!


♡ Fia: http://spegelreflex.blogg.se/
2011-10-29 ✩ 09:37:44

Vad underbart för er att det börjar lugna ner sig! Men det blir väl så efter ett tag, att både hon och ni har kommit in i rutiner som passar just er!

Har själv allt det där framför mig till våren. Hoppas du får en bra lördag! :)


♡ Malin & Prinsessan: http://lifestyleblogs.se/malin
2011-10-29 ✩ 10:55:44

Åh, vi måste också åka dit någon dag, har inte varit där ännu är ju sugen :)



Hoppsa ni får en härlig lördag!

Kramis


♡ Evelina - mamma till Lucas: http://evelina84.blogg.se/
2011-10-29 ✩ 16:46:35

Åh va skönt att nätterna fungerar bra! Håller tummarna för att det fortsätter :)



Inredningsgrejer, de är inte lätt att itne köpa för mycket :) Snart har du en ny lägenhet att inreda :) hihi....spännande!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback