2011-10-11 15:21:22

Städmani..

Jag blir lite smått galen snart, vart jag än tittar ser jag saker som behövs städas undan, och jag är väl i vanliga fall inte den mest pedanta människan även om jag många gånger önskar det, men nu känner jag att jag måste få börja röja om jag ska undvika att bli galen. Men med en bebis som vaknar så fort jag lägger ner henne är det lättare sagt än gjort. Gaaah, jag får helt enkelt blunda hela tiden så jag slipper se allt ;p

Annars så har hon blivit bättre i magen och har inte fått droppar på en vecka. Skönt! :) Nu ska jag göra tredje försöket att lägga ner henne...

Update:
3 min efteråt vaknade hon och var otröstlig tills hon fick bröstet, så nu sitter vi här igen...

♡ Marie: http://myflowergirl.blogg.se/
2011-10-11 ✩ 16:15:34

Ohh det gäller att tajma in hehe


♡ Anna:
2011-10-11 ✩ 18:55:45

Ta det lugnt bara <3 Hon är nog mitt upp i ett utvecklingsspråmg.

Jag har inte heller kunnat lägga ned min 2 ½ månaders dotter, men helt plösligt, tror det kam bero på alla vagnpromenader, helt plösligt kunde jag lägga ner henne i vagnen, som hör och häpna stod stilla, hon sov i 30 min :)

Hon behöver dig i sitt jobbiga utvecklingssprång.

Ge henne det hon behöver, bröstet, tydligen.

Det kommer ge med sig och vips så har du en tjej som kryper fram och som inte alls vill mysa.



hål ut!

♡ Blue Velvet - Vegas mamma: http://bluevelvet.nu
2011-10-11 ✩ 22:28:58

Åh vad jag känner igen det du skriver... Och jag känner mig så dum när mannen kommer hem och hemmet ser ut som ett bombnedslag =/





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback