2011-09-23 14:41:47

Jobbig natt

Åh, nu sover äntligen Felicia.. Började igår när vi skulle lägga oss - totalvägrade! Efter 23.00 slutade jag titta på klockan men hon somnade väl strax innan 12 kan jag tänka mig. Strax innan 4 vaknar hon och ska ha mat, men sen vägrar hon somna om! Från dess har hon bara sovit små korta stunder på ca 20 minuter. Trött mamma? Svar ja! Om hon bara hade varit vaken och gnällt lite hade jag stått ut, men nu har hon gallskrikit emellan åt. Enda gången hon är tyst är när hon ligger och ammar.

Har så dåligt samvete nu för mitt i allt skrik blev hon lugn och tittade på mig och la av världens största leénde, men jag var så otroligt trött och sliten så jag orkade inte ens le tillbaka eller prata med henne :( Stackarn skriker ju inte direkt med vilje halva nätterna.

Nu har jag svept (bokstavligen nästan) en kopp kaffe och funderar på nr.2. Är för lat för att göra frukost (eller lunch är väl mer passande nu) fastän jag borde äta något. Får se vad jag hittar på. En dusch är mer än behövligt också men jag måste vänta på Victor, vill inte lämna Felicia ensam även om det är en kort stund och hon sover *nojjig morsa*.

Ja, så härligt startade våran helg. Men det kan väl bara bli bättre nu..? :)

För att det inte ska bli så bildtomt slänger jag in en bild på Felicia och hennes kusin Albin :)


♡ Blue Velvet - Vegas mamma: http://bluevelvet.nu
2011-09-23 ✩ 15:35:15

Oj.. känner igen det där!


♡ Sofie - Mamma till två små: http://lillgarden.blogg.se/
2011-09-26 ✩ 12:16:49

Oj vad man känner igen sig.

Det är tufft i början men det ger med sig.

Ni har det bra som är två och hjälpas åt och stötta...



Vår lilla Anna somnade enbart vid bröstet och skulle enbart sova där en period så då kapitulera jag och lät henne. På så sätt fick både hon och jag sova..


♡ AKP: http://akp.blogg.se/
2011-09-26 ✩ 13:23:15

hoppas du får vila lite senare =)





Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:


Vad har du på hjärtat?

Trackback